Love Story #3

Sebelum tidur mesti perasaan hendak beritahu dia tu membuak-buak, tapi apakan daya....aku belum bersedia lagi.Esok tu, dia ada tanya aku? "eh yang haritu nak bagitau something tu nak bagitau apa?" Aku hanya mampu menjawab "tiada apa-apa" and then sebelum solat maghrib aku membuka langkah kedua aku, aku beritahu dia semua tentang perasaan aku terhadap dia tetapi aku tak benarkan dia bagi apa-apa respon tentang tu sebab aku sangat belum bersedia.Masa tengah malam tu, dia hantar text goodnight! aku sangat berasa gembira kerana cara text dia tu mungkin respon yang baik tentang perasaan aku tu.Keesokkan harinya, semasa aku bangun daripada tidur aku terfikir, apakah perasaan dia terhadap aku? adakah sama dengan aku? tak mungkin sama dengan aku, sebab dia sayangkan perempuan itu lagi.Perasaan aku terhadap dia seolah-olah aku baru jatuh cinta, baru nak mengenali cinta kalau dengan bekas teman lelaki aku dulu tak pernah aku rasa macam ni.Ya Allah, apa semua ni? :(


(Adakah dia sama seperti aku?)

Thanks for reading my post ;)